Komisja Aplikacji Adwokackiej przy Naczelnej Radzie Adwokackiej , uprzejmie informuje o organizacji zdalnego wykładu szkoleniowego dla aplikantów adwokackich pt. „Podstawy funkcjonowania i zarządzania kancelarią adwokacką”, który zostanie przeprowadzony przez adw. Andrzeja Zwarę – Prezesa Biblioteki Palestry w dniu 23 czerwca 2021 roku (środa) za pośrednictwem platformy internetowej Zoom pozostającej w dyspozycji Naczelnej Rady Adwokackiej w godzinach 16.00-18.00.
Proszę o przesyłanie zgłoszeń na załączonym formularzu. Wypełnione formularze (w wersji PDF i Word) proszę przesyłać na adres sekretariat@nra.pl do dnia 18 czerwca 2021 roku. Z uwagi na parametry techniczne liczba miejsc jest ograniczona, zatem w przypadku dużego zainteresowania decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Link do wykładu na platformie Zoom zostanie wysłany do uczestników spotkania w dniu 21 lub 22 czerwca 2021 roku.
Pobierz: Formularz zgłoszeniowy